Digraf

Redizajn Logotipa

Vaš logotip je ono što vas simboliše u svetu poslovanja. Logo treba da bude jednostavan i upečatljiv, a ujedno da privuče što veći broj potencijalnih klijenata. Međutim, veliki broj logotipa ostavlja suprotan efekat od zamišljenog. Zbog toga je potrebno pristupiti redizajnu logotipa, osvežiti vaš simbol i unaprediti vaše poslovanje.
Evo nekoliko razloga zbog kojih je potrebno izvršiti redizajn logotipa:

• Promena imena kompanije zahteva i novi dizajn logotipa
• Logotip je zastareo i prevaziđen je u svojoj svrsi
• Dizajn logotipa je sam po sebi zastareo, čime više ne prati trend koji nameće tržište
• Dizajn logotipa je suviše komplikovan
• Logotip više ne predstavlja ono za šta se izdaje

Redizajn logotipa ima za cilj da promeni i unapredi vaše poslovanje i predstavljanje. Veoma je značajno da logo oslikava upravo ono za šta se predstavljate. Ukoliko se vizuelno pogrešno predstavljate, to može imati veoma negativne posledice po vaš brend. Novi dizajn vašeg logotipa može da bude jednostavniji, a da istovremeno bude učinkoviti. Većina svetski poznatih kompanija redovno pristupa redizajnu logotipa, što dovodi do poboljašnja u reklamiranju i popularizacije određenih proizvoda. Kao primer vam predstavljamo neke od trenutno najpopularnijih internet domena, kao što su Yahoo ili Facebook.
Redizajn logotipa može da ima veliki uticaj na prezanaciju vašeg brenda. Ukoliko smatrate da vam je potreban redizajn logotipa, mi smo tim za vas. Mi smo profesionalci sa velikim iskustvom u ponovnoj izradi logotipa. Možemo vam pomoći da usavršite vaše poslovanje i da popularizujete vaš brend. Tu smo da poslušamo vaše ideje i da ih sklopimo u novi, bolji i savremeniji logotip.