Digraf

Korporativni Identitet

Korporativni identitet je vizuelna komunikacija sa klijetnitma i način kojim se prestavljamo okolini. Najvidljivije komponenta je svakako logo i/ili ime kompanije, ali i svaki drugi grafički element koji iznosimo u javnost. Korporativni identitet su sve komponetne koje jednu kompaniju čine prepoznatljivim brendom. U modernom svetu poslovanja korporativni identitet jednoj kompaniji omogućava da bude prepoznatljiva i da razvije lojalnost klijenata.
LOGOTIP je ključni vizuelni element korporativnog identiteta. Pored njega tu su: memorandum, vizit karta, koverte, fascikla, slogan, CD omoti, uniforma, kancelarijski materijal sa logotipom (olovke, kalendari, upaljači…) Korporativni identitet od kompanije stvara prepoznatljiv brend, čime je izdvaja na tržištu.

Šta je brending i zbog čega je značajan?

Reč „brand“ potiče iz engleskog jezika koja se najpre primenjivala na Divljem zapadu i označavala je žigosana goveda u cilju razlikovanja od ostalih. Ovo je zapravo bio prvobitni logo. Žigosana životinja je na sebi nosila znak vlasnika. Ono što brend čini značajnim jeste promocija proizvoda. Brend se stvara popularnošću i prometom. Ukoliko želite da vaš logo postane prepoznatljiv simbol vašeg poslovanja, ne žalite vreme ni novac, brending će vam u tome pomoći.
Korporativni identitet je pola puta do uspeha. Veliki deo poslovanja i oglašavanja obavlja se putem interneta. Vaš logo, odnosno vaš brend može da se nađe na brojnim internet stranicama. Ovo će vam u mnogome pomoći da oživite i unapredite vaše poslovanje. Naš tim će vam u tome pomoći. Dugogodišnje iskustvo i brojni zadovoljni klijenti su naša najbolja preporuka. Kontaktirajte nas, vaše ime će uskoro postati sinonim uspeha.

Erica-Business-Card-